čtvrtek 21. srpna 2014

Léto pomalu končí

Ahoj, ti co si někdy četli nějaký můj příspěvek, máte moji pochvalu. Zjistila jsem, že léto končí a já zatím nic moc nedokázala. Jediní návštěvníci, co četli můj blog sem zabloudili náhodou, nebo našli odkaz na stránkách Adelle. To ale já právě nechci. Nevím, jak svůj blog zviditelnit a vlastně o to ani nestojím. Když sem někdo zabloudí, chci, aby tuhle stránku navštívit třeba za měsíc znovu. Nebudu sem dávat recenze na knížky, nebo filmy, protože taková prostě nejsem. Nestojím o komenty z lítosti, protože tohle nechci. Nestojím o to, abych zbytečně spěchala na videa, protože se potom nepovedou. A vy o tenhle zapadlý blog nestojíte taky, protože je zapadlý. A já se to  budu snažit v průběhu školního roku změnit.
Looola J.

Žádné komentáře:

Okomentovat