pátek 2. ledna 2015

Stefan a Caroline - A Drop in the Ocean



Máme tu první video, ve kterém jsem poněkud víc experimentovala se zvukem!!! Taky je to vlastně první opravdové video z mého opravdu nejoblíbenějšího seriálu The Vampire Diaries!!! Zatím jsem se na něm jen zahřála, ale až si plně osvojím umění stříhat film, vrhnu se na Damona Salvatore!!! Ale teď už dost vykřičníků. Ráda bych řekla, že až do šesté série jsem Stefana nenáviděla. Byl vždycky tak úžasný a pro všechny tak hodný a skromný, ale já mu to nežrala. Kdyby mi nezačala Caroline postupně sloupávat slupky jeho povahy před očima, byla bych znovu jeho Hater. Ale ona to dokázala. Konečně jsem v něm začala vidět něco jiného, než nepřítele. Řeknu vám to takhle, začalo to tím, že se stali přáteli, potom jejich pouto sílilo a oni zůstávali čím dál víc spolu, nakonec se do Stefana Caroline zamilovala, ale on byl moc vystresovanej ze smrti Damona (na tak moc jako já) a nemohl její city opětovat. Teď to ovšem vypadá, že Stefan našel to pouto mezi nimi...

Žádné komentáře:

Okomentovat